Alatte jo kohta kyllästyä siihen kun puhun itsestäni, kun toi viimesinkin arkitteli oli "MINÄ MINÄ MINÄ" mutta päätin nyt taas puhua ittestäni. Eli nyt vähän oudompia ja tylsiä faktoja musta.

Ainakun meen nukkumaan mun pitää laittaa joku 100kertaa nähty leffa pyörimään mun vieressä. Se jotenkin rauhottaa, oon tottunut nukahtamaan melun keskellä. Mun vanhemmat varmaan tykkää kun joutuu aina laittamaan sen leffan kiinni. 

Viihdyn tosipaljon mun lattialla. Oon jopa siirtänyt mun tietokoneen, peitot ja tyynyt mun lattialla ja siinä mä makoilen. Tosiusein kavereillakin meen makaamaan lattialle ja sillonkun pitäis tehdä jotain järkevää niin jään lagaamaan lattialle ja sit mun kissat vaan kävelee mun yli.

Saatan mun parhaiten kavereidenkanssa sanoa tosiusein samoja sanoja päällekkäin. Ehkä se on totta, että "seura tekee kaltaisekseen." Tosiusein kun sanotaan joku asia esm jos joku sanoo "pinaattikeito" niin me saatetaan samaan aikaan jopa jonkun meidän luokkalaisen kanssa sanoa: "pinaattikeitto maistuu munan kanssa". Tätä käy tosiusein. 

Nautin meidän luokasta. Ennen mä halusin vaihtaa luokkaa ihan millä ehdolla ikinä. Oon siis 7f eli erityisluokalla ja meijän luokalla on 8oppilasta. Mut nyt oon alkanut nauttia niiden seurasta vaikka kukaan koulun opettajista ei olekkaan koskaan ollu mun mieleen. 

Jos haluan ajatella jotain syvällistä niin ajattelen sen englanniksi. Joskus jopa puhun ajatukset yksin englanniksi, koska se auttaa mua jotenkin paremmin ymmärtämään mun ajatuksia. 

Rakastan elokuvia missä ollaan koulussa. Ehkä senkin takia, että oon itsekkin koululainen ja niihin on sentakia helppo samaistua. Ei ehkä aina päähenkilöön mutta ainakin johonkin sivuhenkilöön samaistun helposti. Ja usein elokuvaa katsoassamme huudan "TOI ON IHANKUN MINÄ".

En oo hirvee mikään Robin fani mutta Robinin häröilemään on osa mua tavallaan. Koska joskus muutama vuosi sit kuuntelin sen ja olin sillon tositylsä. Ajattelin vaan et "WOW HALUUN OLLA NIINKUN TOI TYTTÖ KELLE ROBIN TAVALLAAN LAULAA TOTA". Sit aloin pelleilee ja tavallaan löysin itteni koska  nautin siitä. Nyt se on tavallaan part of me. 

Musiikista puheenollen. Katy Perryn - Part of me, videon takia oon päättänyt mennä armeijaan. Oon tavallaan luvannut itselleni, että mä meen sinne. Päätin sen sillon joskus 2013 eikä mun mieli oo vähänkään siitä muuttumut.

Halusin lyhyet hiukset. Mutten leikkaa koska mulla on ollu ja tiedän, että jos leikkaan mun hiukset ni rupeen heti kaipaa pidempiä hiuksia. Ehkä sitten joskus. 

Vihaan maustamatonta ruokaa. Oon vihannu siitäasti kun mun kaveri valisti mua siitä etten laita mun ruokaan muutakun suolaan. Samoin kaikki mauttomat sipsit. Esm. mun mielestä suomesta saa vaan 3makua pringlesiä jotka maistuu joltain. 

Rakastan mun kissoja enemmän kun mitään. Jokapäivä kun tuun kotiin nostan ne syliin ja ne tulee aina mun luokse jos itken. Tuun kuolemaan 69 vuotiaana 666kissan kanssa. Koska mä vaan rakastan kissoja. 

Heey siinä oli kaikki faktat tälläkertaa :DD Muistakaa seurata mua igeessä ja niin. En snapissa vastaile taas hetkeen koska mun ip on siis paskana ja mul on toi trendi. Artikkeli ideoita saa edelleen ehdotella kommenteissa ja koitan toteuttaa suurimman osan niistä. 

Instagram @teinihuora
Snahat: @bluehrrr
Ask.fm: @justiinatarkiainen 
Facebook; Justiina Tarkainen