Hey,vähän kömpelö alotus muta haluisin nyt  kertoo että, oon ennenkin kirjottanu blogia mut sit kyllästynyt. Koitin nyt alottaa uudestaan.
Mulla on ip5c mut mulla on nyt varapuhelin kun tosta on näyttö rikki. Siitä päästäänkin faktaan, että mä rikon kaiken. Oon rikkonu mun tietokoneen, mun kännyn näytön varmaan satakertaa, tabletin ja vaikka kuinkamonta laturia. Eikä mulle add-kakaralle sen kummemmin mitään vastuullisia tehtäviä voi antaakkaan.
Oon kasvanu perheessä jossa mulla on ollu 2isoveljeä (Toinen 16 ja toinen 19) ja vanhemmat. Sen lisäks mun elämässä on ollu tosi kauan mun toisen isoveljen tyttöystävä jonka innottamana mä aloinkin kirjoittaa blogia.  Nooh.. Ajan itteni vähän liianki herkästi ongelmiin; niin koulussa kun vapaa-ajalla.
Multa tosi usein kysytään minkälaista musiikkia kuuntelen ja mä kuuntelen vähän kaikkee lastenlauluista kissantappoheviin. Bmth, eminem, cheek, robin.. mikävaan käy.
Oon siis nyt 13 ja oon 7luokalla. Pienluokalla... juuh. On ollu vähän ongelmia tossa koulunkäynnissäkin. Mua ärsyttää kun ihmiset sanoo et oon liian nuori kaikkeen mut kai se pitää hyväksyä kun en kuitenkaan voi muuttaa kun vaan mun fyysistä ikää.
Viihdyn paremmin poikien kun tyttöjen seurassa mut mulla on kyllä muutama tyttökaverikin. Mulla on kavereita eri kaupungeiss ja muutama erimaissakin ja tottakai mulla on niitä kaukana olevia ystäviä ikävä, mutta sit kun nään ne niin ne saa mut tosi ilosiks.
Mun hiukset on mulle ongelma ja suuri ilo; värjäilen, leikkaan ja muutenki muokkaan niitä aika usein, koska en oikeestaan koskaan oo mihinkään ihan täysin tyytyväinen. Mulla on ollu pitkät, lyhyet, ruskeet, mustat, vihreet ja vaikka mitä.
Mun nimi tuottaa mulle ongelmia, starbucksissa ne ei osaa kirjottaa sitä, kaikkiin kokeisiin ylimäärästä kirjotettavaa ja kakkosluokalla piti kirjottaa omanimi niin montakertaa paperille kun monta vuotta on jo täyttänyt. Siinäs väserrät nimeä "Justiina" paperille. Sen takia mulla on TOOSI monta lempinimeä. Niistä ehkä yleisin on Jussu.

Instagram @urgod4eva
Snahat: @bluehrrr
Ask.fm: @justiinatarkiainen 
Facebook; Justiina Tarkainen