Mua ärsyttää kun en oo ehtinyt tänne blogiin hirveesti kirjottamaan. Eilen kirjotin hirveen pitkän selityksen mun päistä mut kone lagas ja poisti sen. Päätin antaa asian vaan olla, mut mun frendit on kyselly et miks en oo kirjottanu blogia pitkään aikaan ja oon vaan sanonu, että mulla on kiire. Todellisuudessa oon vaan nukkunu koska mulla ei oo elämää. Mun kaikki kaverit on jossain kauempana koska eilen oli jouluaatto. No mut onneks Henna tulee huomenna, me varmaan värjätään mun hiukset ja meen niille yöks. 

Oltiin eilen mammalla niinkun joka joulu, ja sain mantelin puurosta. Jei, sain jotain NHL suklaata palkinnoksi. Sain myös ihan kivoja lahjoja. Miten teijän joulu on menny? Ja koska tänään tultiin syömään jouluruokaa ni eilen syötiin pizzaa niinkun viimejoulunakin. Sain rahaa joululahjaks ja ajattelin ostaa pari uutta lävärii ja värjää ne hiukset. Sain myös kuulokkeet ja ihan vitusti karkkia mikä on ollu suurin syy siihen miks oon vaan lakannut nää kaks päivää. Sainhan mä paljon muutakin esm, meikkejä ja kajarit.

Kaksoset on tulos taas tänne uudenvuoden jälkeen. Ikävä niitä jätkiä. En voi käsitellä sitä miten nopeesti tää vuosi on menny. Täs vuodes on käyny vaik kuinka paljon paskaa mut sentakia oon nauttinut niistä pienistä hauskoista jutuista mitä on tapahtunu. Mut hei, mul ei oo mitään hajuu mistä aiheesta tekisin artikkelii?? Joku ehdotti et tekisin mun kavereista ja se oli ihan hyvä idea. Mitä mieltä ootte? Mä tiiän ettei kukaan kuitenkaan jaksa lukea mitä mulle on tapahtunu tänään tai huomenna ni mikä teitä kiinostaa? 

No mut mä meen nyt sosiaalistuu 🖐🏼